Subject: FW: 86971 Ravi-, hambaravi- ja muude tervishoiuteenuste vahendamine
From: "Jekaterina Moroz-Kolodeeva" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 13:47:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole seoses ettevõtte tegevusega, mis on seotud EMTAK-koodiga 
86971 – Ravi-, hambaravi- ja muude tervishoiuteenuste vahendamine.

Ettevõte arendab ja haldab digitaalset platvormi, mille kaudu patsiendid 
saavad broneerida konsultatsioone arstidega ja pidada nendega nõu. Ettevõte 
ise ei osuta meditsiiniteenuseid, ei palka arste ega pane diagnoose – kogu 
meditsiiniline teenus toimub iseseisvate arstide poolt, kes on platvormil 
registreeritud. Ettevõtte tulu tuleb teenuse vahendamisest selle platvormi 
kaudu.

Sooviksime selgust järgmises küsimuses:

Kas antud juhul peab ettevõte taotlema tegevusluba või ei ole tegevusluba 
sellise vahendusteenuse puhul nõutav?

Ette tänades,

 <https://calendly.com/1office-support/free_consultation?month=2024-09>

From: tegevusala.emtak <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 22, 2025 3:30 PM
To: Jekaterina Moroz-Kolodeeva <[email-masked]>
Subject: RE: 86971 Ravi-, hambaravi- ja muude tervishoiuteenuste vahendamine

Tere Jekaterina

Tänan pöördumast.

Täpsustan; millel saab ettevõte müügitulu.

Kas ettevõte arendab ja haldab seda platvormi või tuleb tulu teenuse 
vahendamisest?

Muude lubade osas saate infot pädevalt asutusel, mis on märgitud tegevusala 
juurde erinõuetes.

Heade soovidega

 <http://www.rik.ee/>

Merlyn Hermaküla

Haldur-metoodik

Äriregistri tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: Jekaterina Moroz-Kolodeeva <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 21, 2025 6:45 PM
To: tegevusala.emtak <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 86971 Ravi-, hambaravi- ja muude tervishoiuteenuste vahendamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ettevõte arendab ja haldab digitaalse platvormi, mille kaudu saavad 
patsiendid broneerida konsultatsioone arstidega ning pidada nendega nõu. 
Ettevõte ise ei paku meditsiiniteenuseid, ei palka arste ega tee diagnoose – 
kogu meditsiiniline teenus osutatakse platvormil registreeritud iseseisvate 
arstide poolt, kellelt ettevõte võtab tasu vahendusteenuse eest.

Äritegevuse EMTAK-koodi valikul lähtusime teenuse sisust ning leidsime, et 
sellele kõige paremini vastab EMTAK 86971 – Ravi-, hambaravi- ja muude 
tervishoiuteenuste vahendamine.

Küsimus:

Kas antud juhul on meie ettevõttel vajalik taotleda tegevusluba (tegevusloa 
number)? Kas ettevõte saab esitada aastaaruande registrisse, kui tal ei ole 
tervisehoiuteenuse osutaja tegevusluba?

Oleksime väga tänulikud, kui annaksite selgituse või kinnituse selles osas, 
et meie tegevuse puhul tegevusluba ettevõttele ei ole vajalik.

Ette tänades,

Jekaterina Moroz-Kolodeeva

Noorem-raamatupidaja

1Office Estonia OÜ

+372 631 1118

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.1office.co/> www.1office.co

 <https://1office.co/>

🤝Earn passive income by  <https://1office.co/affiliate-program/> becoming 
an Affiliate🤝

 <https://www.trustpilot.com/review/1office.co?utm_medium=Trustbox&utm_source=EmailSignature4> 
<https://www.trustpilot.com/review/1office.co?utm_medium=Trustbox&utm_source=EmailSignature4> 
<https://www.trustpilot.com/review/1office.co?utm_medium=Trustbox&utm_source=EmailSignature4>

Sign up to our newsletter to get updates on the business news and our 
exclusive offers   <https://1office.co/#newsletter_signup> HERE ℹ️🔗